כץ התחייב לסיעות החרדיות: השבת תישמר בתחבורה ובתשתיות

גפני: "משבח את השר כץ על עמדתו הנחרצת בנושא, אסור לאפשר כל פגיעה בסטטוס קוו בנושא התחבורה בשבת"
איתי גדסי 1 Comment on כץ התחייב לסיעות החרדיות: השבת תישמר בתחבורה ובתשתיות

שר התחבורה הבהיר לראשי הסיעות החרדיות כי מדינת ישראל תמשיך להיות מחוייבת לשמירה על הסטטוס קוו בנושא שמירת השבת כולל בתחומי התשתיות והתחבורה וכי אין כוונה להפר את הסטטוס קוו שנקבע במשך השנים

גפני: "משבח את השר כץ על עמדתו הנחרצת בנושא, אסור לאפשר כל פגיעה בסטטוס קוו בנושא התחבורה בשבת"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ, שר הפנים אריה דרעי, שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, נועדו היום בלשכת השר כ"ץ בכנסת במטרה לדון בדיווחים על הרחבת תופעות חילולי השבת לאחרונה.

בדיון הבהיר השר כ"ץ כי מדינת ישראל תמשיך להיות מחויבת לשמירה על הסטטוס קוו בנושא שמירת השבת כולל בתחומי התשתיות והתחבורה וכי אין כוונה להפר את מה שנקבע במשך השנים.

כמו כן הוחלט להמשיך ולהקפיד על עקרונות הסטטוס קוו בנושא השבת בהתאם לכללים והתקנות הקיימות במטרה למנוע חריגות אפשריות.

יו״ר ש"ס השר אריה דרעי: ״המאבק על שמירת השבת ושמירת הזהות היהודית של המדינה היא בנפשנו. שס תמשיך להיאבק על שמירת השבת ועל דמותה היהודית של המדינה. אני שבע רצון שהסכמנו על המשך הסטטוס קוו בנושא שמירת השבת״.

שר הבריאות יעקב ליצמן: "שמירת השבת היתה ונותרה סמל לשמירת הזהות של המדינה היהודית במשך כל הדורות. אני מברך על היענות השר כץ לבקשתנו ועל ההסכמה בצורך להמשיך להקפיד על שמירת השבת. יחד נעמוד על המשמר ששבת קדשינו תישמר מפני חילולה ח"ו".

יו"ר ועדת הכספים ח׳כ משה גפני שיבח את השר כץ שקרא במהלך הפגישה לכל בכירי המשרד ולראשי האגפים והורה להם לפעול על מנת לשמר את הסטטוס קוו בכל תחומי התחבורה בשבת בישראל, ואמר כי ׳אני משבח את השר כץ על עמדתו הנחרצת בנושא, אסור לאפשר כל פגיעה בסטטוס קוו בנושא התחבורה בשבת, מדובר ביום החופשי של כל העובדים בישראל וביום המנוחה הלאומי שנקבע לעם היהודי במעמד הר סיני ואסור לאפשר כל שינוי או פגיעה בקדושת השבת׳.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נראה עם יעמוד במילותיו